مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-05حوادث

بسته خبری پلیس| از جعل و کلاهبرداری با فروش مال غیر تا کشف 6 هزار قرص غیرمجاز


جانشین فرمانده انتظامی مازندران از کشف جعل و کلاهبرداری 50 میلیارد ریالی با فروش مال غیر در شهرستان ساری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدموسی حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه و طرح شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری با فروش مال غیر در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مالباخته دریافتند، متهم به جعل و کلاهبرداری پس از جلب اعتماد شاکی با وعده اخذ مجوز تغییر کاربری زمین به مساحت 7 هزار و 468 مترمربع اقدام به دریافت اسناد زمین کرده و با سوءاستفاده از مهر شورا پس از پلاک بندی و تهیه مبایعه نامه جعلی و فروش 3 پلاک از این زمین به ارزش 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: با شناسایی متهم و همدستان وی، ماموران پلیس آگاهی در اقدام غافلیگرانه این افراد را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

*توقیف محموله 3 تنی زغال چوب قاچاق در نور  علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 3 تن زغال قاچاق از یکی خودروی کامیونت در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران یگان امداد شهرستان در حین گشت زنی به یک خودروی کامیونت حین تردد در یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری پلیس| از جعل و کلاهبرداری با فروش مال غیر تا کشف 6 هزار قرص غیرمجاز

بسته خبری پلیس| از جعل و کلاهبرداری با فروش مال غیر تا کشف 6 هزار قرص غیرمجاز